Fenerbahçe’de ayrılık kararı! 50 milyon euroluk operasyon
Transfer çalışmalarına hız veren Fenerbahçe’de bir yandan kadroya yapılacak takviyeler için görüşmeler sürerken diğer yandan mevcut oyunculara gelen teklifler değerlendiriliyor. Fenerbahçe yönetimi, transfer satışından ilk etapta 50 milyon euroluk kaynak yaratmak istiyor.
Fenerbahçe yönetimi, yeni sezon kadro yapılanmasını sürdürürken oyuncularına gelen teklifleri de masaya yatırıyor. Sarı-lacivertliler, ilk etapta dört futbolcunun satışından 50 milyon euro gelir hedeflerken, bazı isimlerin ayrılması halinde bu rakamın 100 milyon euronun üzerine çıkması bekleniyor.
KAYNAK YARATMAK İSTİYOR
Transfer çalışmalarına hız veren Fenerbahçe’de bir yandan kadroya yapılacak takviyeler için görüşmeler sürerken diğer yandan mevcut oyunculara gelen teklifler değerlendiriliyor. Yönetim, satışlardan elde edilecek gelirle hem bütçesini rahatlatmayı hem de yeni transferler için kaynak oluşturmayı amaçlıyor.

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
kaynak olarak ekleyin
OOSTERWOLDE İÇİN 25 MİLYON EURO
Sarı-lacivertli ekipte transfer piyasasında en fazla ilgi gören isimlerin başında Jayden Oosterwolde geliyor. Hollandalı savunmacı için İtalya’dan üç farklı kulübün devrede olduğu öğrenilirken, yönetimin bu transferden yaklaşık 25 milyon euro bonservis geliri beklediği belirtildi.
BROWN’UN ETİKETİ 15 MİLYON EURO
Takımın genç isimlerinden Archie Brown için de bonservis beklentisi netleşti. Fenerbahçe yönetimi, İngiliz futbolcunun olası ayrılığı için 15 milyon euroluk bir değer belirledi. Yeni sezon planlamasında yer almayan Nelson Semedo’nun ise İngiltere’den talipleri bulunuyor. Tecrübeli oyuncunun satışından yaklaşık 5 milyon euro gelir elde edilmesi hedefleniyor.

4 İSİMDEN 50 MİLYON EURO
Yunanistan ve Brezilya’dan kulüplerin ilgilendiği Fred için de 5 milyon euro seviyesinde bir bonservis bedeli belirlendi. Yönetim, Oosterwolde, Brown, Semedo ve Fred’in olası satışlarından toplamda en az 50 milyon euro gelir elde etmeyi planlıyor.
DİĞER İSİMLERLE TOPLAM 100 MİLYON EURO HEDEFİ
Bununla birlikte Oğuz Aydın, Sofyan Amrabat, Ederson ve Dorgeles Nene’nin geleceği konusunda henüz kesin karar verilmiş değil. Bu oyuncuların da takımdan ayrılması halinde kulübe girecek toplam bonservis gelirinin 100 milyon euroyu aşabileceği ifade ediliyor.

Geçtiğimiz sezon başında kadroya katılan Dorgeles Nene’ye de resmi ilgi bulunuyor. Sarı-lacivertlilerin geçen yaz ödediği 18 milyon euroluk bonservis bedeline eşdeğer bir teklif aldığı öğrenildi. Ancak yönetimin bu teklif konusunda henüz son kararını vermediği belirtildi. Öte yandan Nene’nin de mevcut teklife sıcak yaklaşmadığı ve kariyer planlaması doğrultusunda farklı seçenekleri değerlendirdiği gelen bilgiler arasında yer aldı. Fenerbahçe yönetiminin önümüzdeki günlerde oyuncunun geleceğiyle ilgili nihai kararını şekillendirmesi bekleniyor.
Kaynak: Milliyet