Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Denizli 28°C
Hafif Yağmurlu
Denizli
28°C
Hafif Yağmurlu
Paz 31°C
Pts 33°C
Sal 33°C
Çar 34°C

Joao Pereira: 2 puan kaybeden taraf bizdik

Alanyaspor Teknik Direktörü Joao Pereira, “Trabzonspor’a bütün saygımla söylüyorum; bugün 2 puan kaybeden taraf bizdik” açıklamasını yaptı.

Joao Pereira: 2 puan kaybeden taraf bizdik
REKLAM ALANI
09.11.2025 02:07
101

Süper Lig’in 12. haftasında Trabzonspor, sahasında karşılaştığı Alanyaspor ile 1-1 berabere kaldı.

Alanyaspor Teknik Direktörü Joao Pereira, Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

ARA REKLAM ALANI

“2 PUAN KAYBEDEN TARAF BİZDİK”

Portekizli teknik adam, oyuncularının sergilediği performanstan memnun olduğunu vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:

Bu maçı kaybetmedik ama kaybetmiş olsaydık da oyuncularımın bu performansından sonra üzülmezdim. Birçok fırsat yarattık. Önemli olan reaksiyon göstermek, karakter göstermek. Trabzonspor’a bütün saygımla söylüyorum; bugün 2 puan kaybeden taraf bizdik.

Kaynak: ensonhaber

REKLAM ALANI
Şehrin nabzını tutan, en son gelişmeleri anında sizlere ulaştıran sesimiz olmaya devam ediyoruz. Denizli’nin sesi olan Denizlim Haber ile şehre dair herşeyi keşfedin. Takipte kalın en yeni haberlerle güncel kalın.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.