Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Denizli 28°C
Hafif Yağmurlu
Denizli
28°C
Hafif Yağmurlu
Paz 31°C
Pts 33°C
Sal 33°C
Çar 34°C

Nihat Kahveci, milli yıldızlara yüklendi! ‘Ben görürüm o kaçak oynamaları’

2026 Dünya Kupası D Grubu’nun ikinci maçında A Milli Futbol Takımı, Paraguay’a 1-0 mağlup olarak turnuvaya veda etti. Maçın ardından eski milli oyuncu Nihat Kahveci açıklamalarda bulundu.

Nihat Kahveci, milli yıldızlara yüklendi! ‘Ben görürüm o kaçak oynamaları’
REKLAM ALANI
20.06.2026 14:36
102

FIFA 2026 Dünya Kupası’nda D Grubu’nda yer alan A Milli Takım, ilk maçında Avustralya’ya 2-0 ikinci maçta da Paraguay’a 1-0 mağlup olarak turnuvaya veda etti. Maç sonrası eski futbolcu ve yorumcu Nihat Kahveci, Kontraspor’da yorumlarda bulundu.

Kahveci’nin sözleri şu şekilde:

ARA REKLAM ALANI

Çok zor… Bilmiyorum ya. Hem üzülüyorum… Hem sinirleniyorum. Çocuklara da üzülüyorum. Allah Kuran çarpsın, hani giyindik abi bu formayı, temsil ettik. Allah başarıyı nasip etti, yaşadık, övüldük. Bu çocukların geleceğini etkileyecek o yüzden üzülüyorum. 1 milyon pas yaptık 500 bin tane şut çektik, topu ağlarla buluşturmadık bu çok acı. Brezilya’ya, Fransa’ya yenilerek elenmedik. Giderken bir hayal kurduk öyle olmasını beklemiyorduk. 19 Temmuz’da bitecek turnuvadan 20 Haziran’da 1 ay önceden ayrıldık. Böylesi olamaz, olmamalıydı. Biri bana kabus görüyoruz desin, bu kadar olmaz.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

‘BEN GÖRÜRÜM O KAÇAK OYNAMALARI’

Sorumluluk alması gerekenler sahanın içinde sorumluluk almazsa, ben görürüm o kaçak oynamaları. Ben görürüm. Hiç kusura bakmayacak; canım, ciğerim Arda’m… Evladımız… Kaçak oynadı, kaçak! Saklanmayacaksın. Arda! Avustralya maçında hiç risk almadı demedik mi? Real Madrid’de oynayan bizi gururla temsil eden Arda, bu kadar az sorumluluk almamalı. Aynı şeyi 100 maçtan fazla forma giymiş, Inter’de Milan’da uçan Hakan Çalhanoğlu için de söyleyebilirim. Sorumluluk alması gerekenler sorumluluk almadı.

‘HER ŞEY Mİ YANLIŞ OLUR’

Maçın en iyi şutunu Merih attı, ikinci yarının başında. İp gibi vurdu. Bir tane daha vurdu, rakibe çarptı ben gol dedi. Sonra üçüncüyü vurdu, dağlara taşlara kızmam. Bir tane Barış kesti, Merih arkası dönük vurdu. Forvet değil ki ben ondan gol bekleyeyim. Her şey mi yanlış olur ya! Her şey mi yanlış olur.

‘BİZDEN DAHA ÇOK İSTEDİLER’

11’e 11 oynamayı bilemedik arkadaşlar. Hadi geçtim onu, 11’e 10 da oynamayı bilemedik! Şu top şu ağlara değmez mi? Sıfır gol! Eleniyoruz! Sıfır puan ya şu an! Hani Amerika maçına, çıkar abi hiç şans vermediklerine şans ver. Bari ölümüne koşsunlar. Paraguay’a da helal olsun. Böyle bir seviyede 10 kişi kaldı. Bizden daha çok istediler Dakika 90 falan iki kişi basıyorlar, 10 kişi. Ama bu cesareti onlara biz verdik.

‘HOCANIN GELECEĞİ HİÇ PARLAK DEĞİL’

Bir şeyleri anlatmaya çalışıyor ama kendi anlattıklarına kendi ne kadar inanıyor bilmiyorum. Eğer gerçekten bu kadar inanıyorsa hocanın geleceği hiç parlak değil teknik direktörlük anlamında. İlk maçtan sonra da biraz şanssızlıktan bahsetti, ondan bundan, istatistiklerden… Şimdi de aynı şeyleri duyuyorum. Bu değil futbol. Ben burada Avrupa’da oynarken, ya da Süper Lig’de bazen diyorum ya, ‘Alın topu götürün evinize’ alın topu getirin! Topla oynamaya devam edelim biz de o zaman iş istatistikse. Ben yayına girerken dedim zaten, ‘Bir milyon şut çekti’ dedim, ’60 tane değil, bir milyon tane çekti!’ Tabela? Scoreboard?

Kaynak: Milliyet

REKLAM ALANI
ETİKETLER: , , , ,
Şehrin nabzını tutan, en son gelişmeleri anında sizlere ulaştıran sesimiz olmaya devam ediyoruz. Denizli’nin sesi olan Denizlim Haber ile şehre dair herşeyi keşfedin. Takipte kalın en yeni haberlerle güncel kalın.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.