Denizli 33°C
Parçalı Bulutlu
Denizli
33°C
Parçalı Bulutlu
Sal
33°C
Çar
35°C
Per
35°C
Cum
35°C
Kocaelisporlu futbolcu Ahmet Oğuz, Galatasaray maçını taraftarları sayesinde kazandıklarını söyledi.
Süper Lig’in 12. haftasında Kocaelispor evinde karşılaştığı Galatasaray’ı 1-0’lık skorla mağlup etti.
Maçın ardından Kocaelisporlu futbolcu Ahmet Oğuz, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
“ONLARIN SAYESİNDE KAZANDIK”
Ahmet taraftara teşekkür ederek, “Bizi yalnız bırakmadılar. Çok mutlu ettiler. Son dakikaya kadar hep arkamızdaydılar. Bence onların sayesinde kazandık. Çok iyi mücadele ettik. Bunu sahaya yansıtıp 3 puan almayı başardık. Herkesin ayağına yüreğine sağlık” diye konuştu.
Kaynak: ensonhaber