Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Denizli 28°C
Hafif Yağmurlu
Denizli
28°C
Hafif Yağmurlu
Paz 31°C
Pts 33°C
Sal 33°C
Çar 34°C

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir’de! ‘Kendimi bu şehre borçlu hissediyorum’

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, çeşitli programlara katılmak üzere geldiği Nevşehir’de Valilik, AK Parti ve MHP il başkanlıklarını ziyaret ederek kentte yürütülen projeler hakkında Vali Hüseyin Kök’ten kapsamlı bilgi aldı.

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir’de! ‘Kendimi bu şehre borçlu hissediyorum’
REKLAM ALANI
21.06.2026 19:24
92

Çeşitli programlara katılmak üzere kente gelen İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, ilk olarak Valiliği ziyaret etti.

Çiftçi’yi ziyarette, Vali Hüseyin Kök, MHP Grup Başkanvekili Filiz Kılıç, AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün, AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün, MHP İl Başkanı Adnan Doğu ve il protokolü karşıladı.

ARA REKLAM ALANI

Valilik Şeref Defteri’ni imzalayan Çiftçi, kentte yürütülen çalışmalar hakkında Vali Kök’ten brifing aldı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Daha sonra AK Parti İl Başkanlığında partililerle bir araya gelen Çiftçi, burada yaptığı konuşmada, Nevşehir’i ziyaret etmekten dolayı bahtiyar olduğunu söyledi.

Derinkuyu ilçesinde 4 yıl görev yaptığını belirten Çiftçi, “Kendimi Nevşehir’e, Derinkuyu’ya ve diğer ilçelerimize borçlu hissediyorum. Vefa borcum var. İnşallah bakanlığım süresince, bu şerefli görev benim üzerimde olduğu müddetçe de elimizden geldiği kadar ilimizin, ilçemizin sorunlarını giderme konusunda bütün gayretlerimizi sarf edeceğiz. Bugünkü ziyaretimizin ve programın hayırlı olmasını diliyorum. Bu güzel karşılama ve misafirperverlikten dolayı da herkese teşekkür ediyorum.” diye konuştu.

Bakan Çiftçi, daha sonra MHP İl Başkanlığını ziyaret etti.

Buradan Derinkuyu ilçesine giden Çiftçi, Kaymakam Esra Bozan, ilçe protokolü ve vatandaşlar tarafından karşılandı.

Vatandaşlarla fotoğraf çektirip bir süre sohbet eden Çiftçi, Bozan’dan ilçedeki faaliyetler hakkında bilgi aldı.

Kaynak: Milliyet

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,
Şehrin nabzını tutan, en son gelişmeleri anında sizlere ulaştıran sesimiz olmaya devam ediyoruz. Denizli’nin sesi olan Denizlim Haber ile şehre dair herşeyi keşfedin. Takipte kalın en yeni haberlerle güncel kalın.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.