Sörloth, Fenerbahçe’den dünyaları istedi! Yeni hedef Guirassy
Fenerbahçe’de gözler tamamen yeni sezon için yapılacak transferlere çevrilirken hedef kadroya bir santrfor takviyesi daha yapmak. Bu doğrultuda gündeme tekrar Alexander Sörloth gelirken transferde önemli gelişmeler yaşandı.
Fenerbahçe’de gelecek sezon için transfer çalışmaları devam ederken hedeflerden biri bir santrfor takviyesi daha.
İLK TRANSFER VEDAT MURIQI
İlk olarak santrfor transferi yapmak isteyen Fenerbahçe, Mallorca’da forma giyen eski oyuncusu Vedat Muriqi’yi 15.50 milyon Euro karşılığında tekrar transfer etti.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
kaynak olarak ekleyin

Kosovalı golcü daha önce 2019-2020 sezonunda da sarı lacivertli formayı giymişti.
YENİ HEDEF GUIRASSY
Golcü transferi için Sörloth’u hedefleyen Fenerbahçe, Atletico Madrid’in 35 milyon Euro’luk bonservis talebi ve Sörloth’un 15 milyon Euro’luk yıllık ücret isteği sebebiyle transferden çekildi.

Yaşananların ardından Türkiye Gazetesi’nin haberine göre Fenerbahçe, bir kez daha Serhou Guirassy için harekete geçti.
AZİZ YILDIRIM İNDİRİM TALEP ETTİ
Guirassy için seçim öncesi Alman ekibiyle 40 milyon Euro üzerinden prensip anlaşmasına varan Aziz Yıldırım, başkanlık koltuğuna oturunca mali durumun beklediğinden daha kötü olduğunu görünce indirim talep ettiği haberde belirtilenlerden.

Hedef Guirassy’i 30 milyon Euro’ya bitirmek olurken Dortmund indirime sıcak bakmıyor.
Borussia Dortmund formasıyla 46 maça çıkan Guirassy, 22 gol ve 6 asistlik performans sergiledi.
Kaynak: Milliyet